e martë, 7 tetor 2008

Sekreti i një martesë të lumtur

Sekreti i një martesë të lumtur nuk është të gjesh personin e duhur, por të jesh person i duhur!

Një familje mund të jetë e sukseshme vetem në qoftë se reflekton qëllimet origjinale të Perëndisë për të.

Vetem prania e Zotit tonë Jezus mund ti bëj këto parime fleksibël, të gjalla dhevti ripërtërijë marrëdhëniet tona në familje. Ja pse ne duhet të lutemi çdo ditë për praninë e Tij në jetët tona.

Dashuria më e madhe e Zotit ndaj njërëzve u tregua në sakrificën e Jezusit.
Për shkak të sakrificës së Jezusit kisha u krijua.
Krishti dhe kisha kanë një lidhje më të fortë dhe të shenjtë seç ka qënë ndonjeherë ndërmjet njëriut dhe Zotit.

Detyra e burrit dhe gruas është të jenë simbol i unitetit të Krishtit me kishën dhe të tregojnë sakrificën, besnikerinë dhe përkushtimin.

Efesianëve 5:31-32 31 "Prandaj njeriu do të lërë babanë e vet dhe nënën e vet dhe do të bashkohet me gruan e vet, dhe të dy do të bëhen një mish i vetëm". 32 Ky mister është i madh; tani unë e them në lidhjen me Krishtin dhe me kishën.


Familja i përket ZOTIT sepse Ai e krijoi atë, dhe vendosi
•Strukturën e brendshme,
•Detyrat &
•Qëllimet e saj.

Sekreti i një familje të lumtur është shumë e thjesht – forconi marrëdhënien me Jezusin që mund të ndjeni Atë, studioni fjalën dhe praktikoni parimet e Tij.


Lëjoni Jezusin të drejtoj anijen e familjes suaj!

2 komente:

Susan tha...

Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre, sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme.

Burri im më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Unë kisha nevojë për ndihmë, kështu që bëra disa kërkime në internet dhe hasa në një faqe ku pashë se Dr. DAWN ACUNA, një magjistar, mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ajo bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas 3 ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje.

Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr. DAWN ACUNA për zgjidhje të shpejtë.
1) Nëse dëshironi të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
2) Nëse keni nevojë për paqe / gëzim / lumturi në martesën tuaj.
3) Nëse dëshironi të trajtoni infertilitetin.
4) Nëse dëshironi të kuroni çdo lloj sëmundje, Kancerin/HIV/Tubën e bllokimit/etj.
5) Nëse doni të tërheqni dikë në jetën tuaj.
Whatsapp: +2348032246310
Email: dawnacuna314@gmail.com

. tha...

Faleminderit Dr DAWN që më ndihmove të kthej të dashurin tim me magjinë tënde të dashurisë, jam shumë i emocionuar që po jetojmë të lumtur së bashku tani me të vërtetë magjia jote e dashurisë është 100% garanci dhe nuk ka efekte anësore. Shikuesit atje, nëse po kaloni probleme në marrëdhënie, ju këshilloj të kontaktoni Dr DAWN për magjinë e tij të dashurisë. Ju siguroj se magjia e tij e dashurisë mund të rregullojë marrëdhënien e prishur dhe problemin e kotësisë sa hap e mbyll sytë. Këtu është emaili i tij i detajeve: dawnacuna314@gmail.com ose WhatsApp: +2349046229159

Mirë së erdhet!

Ne lutemi për ju dhe të kërkojmë që të mbusheni me njohjen e vullnetit të Tij me çdo urtësi dhe mënçuri frymërore. (Kol.1:9)