e martë, 7 tetor 2008

Renditja e vendosur nga Zoti për familjen

1 Korintasve 11:3 Por dua që të dini se kreu i çdo njeriu është Krishti, edhe kreu i gruas është burri; edhe kreu i Krishtit është Perëndia.

Kolosianëve 3:20 Ju bij, binduni prindërve në çdo gjë, sepse kjo është e pranueshme për Zotin.

(A) Krishti është kreu i burrit

Kolosianëve 1:18 Ai vetë është kreu i trupit, pra i kishës; ai është fillimi, i parëlinduri nga të vdekurit, përderisa të ketë parësinë në çdo gjë.

Efesianëve 1:22 dhe vuri çdo gjë nën këmbët e tij, edhe ia dha për krye përmbi çdo gjë kishës,

Krishti është Zoti i familjes

Sepse trupi varet nga koka. Dhe trupi i nënshtrohet kokës.

(B ) Burri është kreu i gruas

Efesianëve 5:23 sepse burri është kreu i gruas, sikurse edhe Krishti është kreu I kishës, dhe ai vetë është Shpëtimtari i trupit.

Burri është autoriteti kryesor për fëmijët

Malakia 1:6 “Një bir nderon të atin.”

Efesianëve 6:2 "Ndero babanë tënd dhe nënën tënde", ky është urdhërimi i parë me premtim.

Burri nuk është superior krahasuar me gruan. Ai është përgjegjës për gjithçka.

Kolosianëve 3:19 Ju bashkëshortë, duajini bashkëshortet tuaja dhe mos u bëni të ashpër ndaj tyre.

1 Pjetrit 3:7 Ju burra, gjithashtu, jetoni me gratë tuaja me urtësi, duke e çmuar gruan si një enë më delikate dhe e nderoni sepse janë bashkëtrashëgimtare me ju të hirit të jetës, që të mos pengohen lutjet tuaja.

(C) Gruaja – ndihmësja e burrit. Fëmijët i binden asaj.

Zanafilla 2:18 Pastaj Zoti Perëndi tha: "Nuk është mirë që njeriu të jetë vetëm; unë do t'i bëj një ndihmë që i leverdis".

Fjalët e urta 1:8 Dëgjo, o biri im, mësimet e atit tënd dhe mos i lër pas dore mësimet e nënes sate,

Ajo është autoriteti i dytë për fëmijët. Gruaja nuk është inferiore krahasuar me burrin, por ajo ka një pozicion tjetër.

Kush duhet të jetë kreu i familjes?

Efesianëve 5:23-25 Sepse burri është kreu i gruas, sikurse edhe Krishti është kreu i kishës, dhe ai vetë është Shpëtimtari i trupit. Ashtu si kisha i është nënshtruar Krishtit, kështu gratë duhet t'i nënshtrohen burrave të tyre në çdo gjë. Ju, burra, t'i doni gratë tuaja, sikurse edhe Krishti ka dashur kishën dhe e ka dhënë veten e vet për të.

Burri i përkushtohet Krishtit dhe është përgjegjës para Tij për kujdesin dhe drejtimin e familjes.

Gruaja i përkushtohet burrit dhe është përgjegjëse para tij për rregullin në shtëpi dhe kujdesin e fëmijëve.

Të dy prindërit janë autoritete për fëmijët.

Marrëdhënia midis burrit dhe gruas duhet të jetë primare!

Kurthet janë marrëdhënia me shoqërinë (kolegët, miqtë, të afërmit) dhe marrëdhënia prindër-fëmijë.
Një nga dhuratat më të mira që prindërit më ka dhuruar ështe dashuria e tyre për njëri-tjetrin.

2 komente:

Bhmme tha...

Faleminderit zotëri për magjitë tuaja të vërteta. Emri im është Zara Matteo. Kjo është vërtet e pabesueshme dhe nuk kam përjetuar kurrë diçka të tillë në jetën time. Para se të takohesha me ju, zotëri, unë provova të gjitha mjetet e mundshme që mund të kisha për të sjellë burrin tim mbrapa, por kuptova se asgjë nuk funksionon për mua dhe se burri im ka zhvilluar shumë urrejtje për mua. Mendova se nuk kishte asnjë shpresë për t'u ribashkuar me ish-burrin tim. Por kur lexova komente të mira se si DR WHITE i ndihmon të tjerët, vendosa t'i dërgoj një mesazh përmes WhatsApp: +17168691327. të provoja dhe bëra gjithçka që ai më udhëzoi dhe unë i besova atij dhe unë ndoqa udhëzimet e tij pasi ai më garantoi në 48 orë, dhe pikërisht atëherë më telefonoi ish -im. Zotëri, ne jemi më të lumtur tani se kurrë. Gjithçka duket e përsosur dhe kaq e natyrshme! Faleminderit shumë zotëri për magjitë tuaja autentike dhe të padiskutueshme. këtu përsëri emailin e tij:

wightmagicmaster@gmail.com

.com Ju gjithashtu mund të Whatsapp atij:
+17168691327

Susan tha...

Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre, sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme.

Burri im më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Unë kisha nevojë për ndihmë, kështu që bëra disa kërkime në internet dhe hasa në një faqe ku pashë se Dr. DAWN ACUNA, një magjistar, mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ajo bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas 3 ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje.

Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr. DAWN ACUNA për zgjidhje të shpejtë.
1) Nëse dëshironi të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
2) Nëse keni nevojë për paqe / gëzim / lumturi në martesën tuaj.
3) Nëse dëshironi të trajtoni infertilitetin.
4) Nëse dëshironi të kuroni çdo lloj sëmundje, Kancerin/HIV/Tubën e bllokimit/etj.
5) Nëse doni të tërheqni dikë në jetën tuaj.
Whatsapp: +2348032246310
Email: dawnacuna314@gmail.com

Mirë së erdhet!

Ne lutemi për ju dhe të kërkojmë që të mbusheni me njohjen e vullnetit të Tij me çdo urtësi dhe mënçuri frymërore. (Kol.1:9)